גאדג'טים ותוספים שיגדילו לכם מכירות באינטרנט

מציאת התוספים הנכונים כדי להשאיר את אתר המכירות שלך כפי שאתה רוצה, יכולה להיות משימה לא פשוטה. אם תוסיף את התוסף או הגאדג'ט השגוי, פתאום האתר שלך מסתובב בקצב של חילזון או אולי הוא פשוט מפסיק לתפקד לגמרי! בנוסף, ישנם אלפי תוספים לבחירה, אז איך אתה יודע אילו מהם שווים את זה?

לכן ריכזנו במאמר זה כמה מהתוספים המשתלמים ביותר שיעזרו להשאיר את האתר שלך עדכני ולהעלות את המכירות שלך בשנת 2020. תוספים אלו יגרמו לקונים לשוב לאתר ולבצע בו רכישות נוספות.

בשורה התחתונה: התוספים שתמצאו כאן יעזרו לכם להרוויח יותר כסף באתר מהתנועה שיש לכם כבר.

תשלומי קוד QR

דבר אחד שעולה יחד עם מסחר אלקטרוני הוא תשלומים דרך הנייד, שהפכו לנורמה. מחקרים מראים כי יותר משליש מהאוכלוסייה המקוונת השתמשה באמצעי תשלום אלו.

נראה ששיטת תשלום אחת מסוימת, קודי QR, עושה קאמבק. למרות שהומצא לראשונה בשנת 1994, רק בתחילת שנות ה- 2010 החלו קודי QR להיות פופולריים. אולם הבאגים והבעיות בקודים גרמו לכך שהפופולריות שלה לא ארכה זמן רב.

אולם במהלך השנים האחרונות נראה כי קוד ה- QR עושה את דרכו חזרה – במיוחד בתחום המסחר האלקטרוני. כמו כן, נמצא כי בני נוער ומבוגרים צעירים משתמשים בקודי QR בתדירות גבוהה יותר מאשר אלו בקבוצות הגיל המבוגרות.

תפקיד הבינה המלאכותית

ההוצאות הקמעונאיות הגלובליות על בינה מלאכותית (AI) הראו עליה משמעותית בשנים האחרונות. זה קורה מכיוון שהמוכרים מתמקדים בדרכים חדשות להגדלת ההתאמה האישית של חווית הלקוח. קמעונאים מוכנים להשקיע רבות בכלים שיעזרו להם לשפר את שירותיהם ללקוחות ולהעניק להם יתרון תחרותי.

כלי AI שונים עוזרים לנהל את העסק בצורה יותר מותאמת אישית, בין אם דרך פלטפורמות שיווק אוטומטיות שמצוידות לייצר הצעות בזמן, וכלה בצ'אט בוטים המגיבים לשאלות של לקוחות באופן מיידי. תפקידו של AI יתעצם בשנים הקרובות, מכיוון שקמעונאים משקיעים בשיפור תחומים כמו שירות לקוחות בהם AI יכול להיות שימושי להבנת תגובות הלקוחות למוצר או השירות שנרכש.

מציאות רבודה משנה את האופן בו אנו קונים

חנויות רבות החלו להשתמש בטכנולוגיית מציאות רבודה  (AR) על מנת להעניק ללקוחות שלהם חוויה יותר מציאותית ועשירה. עליית AR בתחום זה מונעת על ידי הצרכים של הקונים המקוונים. הדאגות העיקריות שיש לאנשים בקניות באינטרנט הוא חוסר היכולת לראות את המוצר ממקור ראשון. טכנולוגיית AR מסייעת לגשר על הפער הזה ולאפשר לקונים מקוונים לדמיין טוב יותר את המוצרים שהם מעוניינים בהם.

כמה מותגי מסחר אלקטרוני כבר החלו להתנסות ב- AR, מה שעוזר להם להתבלט בין כל המתחרים. העברת חוויות מותאמות אישית יותר לצרכנים תאפשר קניות מקוונות טובות יותר. חברות משתמשות ב- AR לא רק בכדי לשפר את חווית הלקוח אלא גם כדי לאפשר לקונים את היכולת לבדוק ולחקור מוצרים בדרך שהם היו עושים במהלך חווית קנייה אישית. למידע נוסף

אהבתם? שתפו עם החברים!

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

כתבות נוספות שאולי תאהבו

2Slash - התוסף החכם לכתיבה יעילה

כתיבת תוכן טובה חשובה מאוד לעסקים ואנשים פרטיים כיום. בעידן שבו האינטרנט גדל והתחרות חזקה, חשוב לדבר עם הקהל שלך…

שעוני קאסיו: אין שום סיבה להתפשר על איכות!

כשזה מגיע לשעונים אמינים וחדשניים, Casio הוא שם נרדף למצוינות במשך עשרות שנים. חברת שעוני קסיו שהוקמה בשנת 1946 ביפן,…
מערכת למכירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים היא כלי חשוב המשמש לארגון מכירת כרטיסים לאירועים שונים. המערכת מאפשרת למשתמשים לרכוש כרטיסים בצורה נוחה וקלה,…
מעבר לעדשה: חקירת משקפת ושימושיה המגוונים

מעבר לעדשה: חקירת משקפת ושימושיה המגוונים

משקפת, מכשיר אופטי שובה לב, מאפשרת לנו לראות את העולם באור חדש לגמרי. המכשיר המדהים הזה קיים כבר מאות שנים…