גאדג'טים וטכנולוגיות חדשות בתחום חדרי האמבטיה

אתם מחפשים דרך להפוך את חדר האמבטיה שלכם לפונקציונלי ויעיל יותר? בין אם אתם מחפשים לשדרג את חדר האמבטיה הנוכחי שלכם או שאתם במהלך שיפוצים ואתם מתכננים להתקין חדר אמבטיה חדש לגמרי, יש הרבה גאדג'טים שיכולים לעזור לכם לשפר את חדר האמבטיה שלכם ולהפוך אותו לחדר אמבטיה מעודכן, מעניין, איכותי ומגניב.

בפוסט הבא נסקור כמה מהגאדג'טים החדשניים ביותר לחדרי אמבטיה, כך שתוכלו להוסיף טכנולוגיה לחדר האמבטיה שלכם.

מקלחונים המופעלים על ידי פקודות קולויות

אחד הטרנדים הגדולים ביותר בחדרי אמבטיה מודרניים הוא התקנת מקלחונים המופעלים על ידי פקודות קוליות.

מקלחונים מסוג זה כוללים חיישנים המאפשרים לכם לשלוט בטמפרטורת המים ובלחץ המים באמצעות הקול שלכם בלבד. אתם יכולים גם להגדיר לעצמכם כמה פריסטים מתוכננים מראש, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לומר "להפעיל מקלחת", למשל, ולקבל את טמפרטורת המים והזרם שאתם הכי אוהבים.

הטכנולוגיה הזו מאפשרת לכם למעשה להתקלח בצורה שאתם הכי אוהבים מבלי לגעת אפילו בידית של המים – פשוט תגידו למקלחון מה אתם רוצים והוא יעשה את השאר!

בנוסף, אנחנו יכולים לראות את טכנולוגיית הפעלה על פי פקודות קוליות גם על חפצים אחרים בחדר אמבטיה, כמו למשל ארונות אמבטיה שמופעלים על ידי פקודות קוליות ועוד!

ניקוי עצמי של השירותים

גאדג'ט נהדר נוסף הוא כזה המאפשר ניקוי עצמי של השירותים לאחר שימוש בהם.

שירותים אלו מצוידים במערכת ניקוי מיוחדת המשתמשת באור UV לניקוי אוטומטי של האסלה לפני כל הדחה. זה עוזר לשמור על השירותים נקיים מחיידקים ותוך כדי כמובן להפחית ריחות לא נעימים. זה ממש כאילו שיש שירות חדרנית אוטומטי ישירות בחדר האמבטיה שלכם!

מדפי קיר חכמים

אם אחסון הוא בעיה בחדר האמבטיה שלכם, למה שלא תנסו להתקין מדפי קיר חכמים? מדפי קיר חכמים שבין היתר מגיעים עם אפשרות מודולריות, מותקנים ישירות על הקירות שלך ויכולים להכיל מגבות, מוצרי טיפוח, תרחיצי גו, ועוד – כל דבר שלא נכנס בנוחות למגירות או לארונות האמבטיה שלכם. בנוסף הם גם נראים טוב, ובגלל יכולות המודולריות שלהם הם יכולים להתאים לכל חלל אמבטיה וכל עיצוב, בין אם אתם משתמשים בחלל מרווח עם ארונות אמבטיה תלויים או בחלל קצת פחות מרווח עם ארונות אמבטיה רצפתיים.

מראות חכמות

לבסוף, אחד הפתרונות הטכנולוגיים ביותר לחדר האמבטיה שלכם, הוא התקנת מראות חכמות. יש סוגים שונים של מראות חכמות, כמו למשל מראות חכמות המגיעות עם רמקולים מובנים כך שתוכלו להאזין למוזיקה או לפודקאסטים בזמן צחצוח שיניים או גילוח; בנוסף, מראות חכמות מסוימות כוללות צגים דיגיטליים המציגים מידע שימושי כגון תחזיות מזג אוויר או תזכורות אישיות. זה כמו שיש לכם עוזר אישי משלכם בכל בוקר.

לסיכום

עם הגאדג'טים של היום לחדרי אמבטיה, תוכלו להפוך את אחד החללים החשובים ביותר בבית שלכם – חדר האמבטיה, לחדר מהנה, טכנולוגי ויעיל. שימו לב לגאדג'טים האלו!

אהבתם? שתפו עם החברים!

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

כתבות נוספות שאולי תאהבו

2Slash - התוסף החכם לכתיבה יעילה

כתיבת תוכן טובה חשובה מאוד לעסקים ואנשים פרטיים כיום. בעידן שבו האינטרנט גדל והתחרות חזקה, חשוב לדבר עם הקהל שלך…

שעוני קאסיו: אין שום סיבה להתפשר על איכות!

כשזה מגיע לשעונים אמינים וחדשניים, Casio הוא שם נרדף למצוינות במשך עשרות שנים. חברת שעוני קסיו שהוקמה בשנת 1946 ביפן,…
מערכת למכירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים היא כלי חשוב המשמש לארגון מכירת כרטיסים לאירועים שונים. המערכת מאפשרת למשתמשים לרכוש כרטיסים בצורה נוחה וקלה,…
מעבר לעדשה: חקירת משקפת ושימושיה המגוונים

מעבר לעדשה: חקירת משקפת ושימושיה המגוונים

משקפת, מכשיר אופטי שובה לב, מאפשרת לנו לראות את העולם באור חדש לגמרי. המכשיר המדהים הזה קיים כבר מאות שנים…