מדפסת מדבקות – כל מה שרציתם לדעת

כאשר צמד המילים מדפסת מדבקות עולה ישר האסוציאציה האם שתי המילים האלו באמת קיימות כמכונה. כן, קיימת מכונה כזו והיא אף מהווה מוצר משלים למדפסת רגילה.

כיום קיים מגוון רחב של מדפסות מדבקות שמאפשרות שימושים שונים בקרב אוכלוסיות שונות, למשל בקרב אנשים פרטיים, בקרב בעלי מקצוע שונים ובקרב עסקים למיניהם. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות את השימושים הנפוצים של מדפסת מדבקות וטיפים למעוניינים ברכישתה.

סוגים שונים של מדפסת מדבקות

ישנן מדפסת מדבקות ניידת שהיא מדפסת קטנה ונוחה וזוהי הייחודיות שלה. יש מדפסות המתחברות למחשב דרך WIFI או USB. הן מתאימות לעסקים קטנים. סוג נוסף הוא מדפסת ברקוד שהן מיוחדות להפקדת ברקודים לחנויות ובתי עסק.

כדאי לבדוק את אפשרות התאמת המדבקות לאותה סוג מדפסת. מדפסת מדבקות תעשייתית תהיה משוכללת יותר, מעט גדולה יותר ועוד פונקציות שלא קיימות במדפסות אחרות.

מדפסת מדבקות
מדפסת מדבקות

שימוש של מדפסת מדבקות בקרב הקהל הפרטי

מדפסת מדבקות מאפשרת לכל אחד מאתנו לשמור על סדר בניירת שלו, למשל לסמן חשבונות, חוזים, מסמכים שונים ועוד.

מחיר של מדפסות אלו זול יותר מכיוון שהמפרט הטכני שלהן נמוך יותר ממדבקות אחרות למשל – ההדפסה של המכונה מוגבלת לשפה העברית בלבד או שאין להן חיבור USB.

שימושים עסקיים של מדפסת מדבקות

מדפסת מדבקות הינה מוצר נייד וקומפקטי, היא מהווה כלי עבודה, לדוגמה – חשמלאים שיכולים לסמן באמצעותה ארונות חשמל, ארונות תקשורת, כלים שונים, כבלים ועוד.

ברכישת מדפסת מדבקות לשימוש מקצועי יש לקחת בחשבון את מהירות פעילותה, את הרזולוציה של המדבקות, את צבע המדבקות וכו' כדי להתאים אותם לדרישות הרלוונטיות הספציפיות.

בכל עסק שקיים נדרש לשמוק על הסדר הארגוני ולדאוג לסדר את כמות הניירת שמצטברת. כאן נכנסת לפעולה מדפסת המדבקות היא עונה על הצורך של גישה נוחה ומהירה לפריטים שונים, למשל מסמכים, אריזות של סחורה ואפילו מבחנות.

עם זאת, יש להתאים את המדפסת לאופיו של העסק.

כיצד לבחור מדפסת מדבקות?

ישנם מספר פרמטרים לבדיקה לפני שבמצעים קנייה:

  • שיטת הדפסה – ישנם שלושה סוגים של איכות ברקודים – טכנולוגיית מדפסות מדבקות, תווית ברקוד תרמית ורדיד דיו. סוגים אלו מבטיחים רמת הדפסה גבוהה כי נעשה שימוש בטכנולוגיות הכי מתקדמות.
  • רזולוציית הדפסה – ברקודים דורשים בהירות כדי לסרוק ולקרוא. ישנן מספר סוגי טכנולוגיות המאפשר מגוון רחב של הדפסת מדבקות.
  • כמות הדפסה של מדבקות – מדפסות ברקוד מסוימות מיועדות לטפל בנפח כבש של הדפסת מדבקות/ תוויות ואילו אחרות הן המתאימות ביותר לריצות קטנות. אם יש רצון להשתמש במדפסת מדבקות תווית ברקוד תרמית להדפסה מזדמנת עפ"י דרישה.
  • גודל המדבקה / תווית מקסימאלי – מדפסות שונות מטפלות בגדלי תוויות שונות. מדפסת מדבקות קטנה יכולה בדרך כלל להכיל תוויות בגדלים מסוימים.

כיום מדפסת מדבקות נהייתה מוצר מבוקשי הן במגזר הפרטי והן במגזר העיסקי. יש כל מיני סוגי של מדפסות וכל מדפסת יש דרך הפעלה שונה, כולל התקנת התוכנה. בנוסף חשוב לדעת את השימושים של המוצר לפני קנייתו וחשוב להבדיל בין סוגי המדבקות. לפני כל קניית סוג צריך להביא בחשבון את 4 הטיפים שנכתבו מעלה.

אהבתם? שתפו עם החברים!

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

כתבות נוספות שאולי תאהבו

2Slash - התוסף החכם לכתיבה יעילה

כתיבת תוכן טובה חשובה מאוד לעסקים ואנשים פרטיים כיום. בעידן שבו האינטרנט גדל והתחרות חזקה, חשוב לדבר עם הקהל שלך…

שעוני קאסיו: אין שום סיבה להתפשר על איכות!

כשזה מגיע לשעונים אמינים וחדשניים, Casio הוא שם נרדף למצוינות במשך עשרות שנים. חברת שעוני קסיו שהוקמה בשנת 1946 ביפן,…
מערכת למכירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים היא כלי חשוב המשמש לארגון מכירת כרטיסים לאירועים שונים. המערכת מאפשרת למשתמשים לרכוש כרטיסים בצורה נוחה וקלה,…
מעבר לעדשה: חקירת משקפת ושימושיה המגוונים

מעבר לעדשה: חקירת משקפת ושימושיה המגוונים

משקפת, מכשיר אופטי שובה לב, מאפשרת לנו לראות את העולם באור חדש לגמרי. המכשיר המדהים הזה קיים כבר מאות שנים…