מה הם פנסי ראש – ואיך בוחרים את פנס הראש המתאים ביותר עבורכם?

פנס ראש, הוא פנס שאתם יכולים לשים על הראש שלכם, בדרך כלל עם רצועה.

פנסי ראש מעולים לסיטואציות שאתם צריכים תאורה מבלי להשתמש בידיים שלכם, כמו למשל כשאתם עושה דברים כמו קמפינג, טיולים או קוראים ספר במיטה.

פנסי ראש יכולים להיות שימושיים מאוד גם למשימות ברחבי הבית או החצר הדורשות גם תאורה וגם שתי ידיים זמינות על מנת לבצע מטלות שונות, בגלל הגדילה של הפעולות האלה שדורשות יותר ויותר ידיים חופשיות, פנסי ראש הם סופר פופולריים בקרב אנשים רבים, וגם בקרב צבאות בעולם שאצלם זה כבר ממש נהיה מוצר חובה.

איך בוחרים פנס ראש בצורה המוצלחת ביותר

ישנם סוגים רבים ושונים של פנסי ראש בשוק, ולכן חשוב לדעת מה לחפש כאשר בוחרים אחד. הנה כמה דברים שכדאי לזכור:

חיי סוללה

חיי סוללה חשובים במיוחד אם אתם הולכים להשתמש בפנס הראש שלכם לפרקי זמן ממושכים. חפשו דגם עם חיי סוללה ארוכים, למעשה יש שונות גדולה מאוד בין החברות השונות, ובין הדגמים השונים, אז תבדקו לפני טוב מה אורך הסוללה הממוצע על מנת שלא תמצאו את עצמכם בקמפינג בלי תאורה

בהירות

ודאו שהפנס מספק אור בהיר מספיק כדי להאיר את אזור המיקוד שלכם. לדגמים מסוימים יש הגדרות שונות עבור רמות בהירות שונות. מדד המהירות נמדד לפי המונח "לומנס". ככל שהלומנס גבוה יותר כך הפנס מספק יותר בהירות.

משקל

אם תענדו את הפנס שלכם לפרקי זמן ארוכים, חשוב לבחור דגם לא כבד מדי, אז נסו את הפנסים טוב לפני שאתם בוחרים אחד, ותראו שהוא לא מציק לכם בראש שאתם לובשים אותו. גם לסוג הרצועה יש משמעות רבה, אז תבחרו אחד עם רצועה רכה, נעימה, גמישה, אבל גם אחת כזאת שהיא חזקה ושאין מצב שהיא תקרע.

עמידות למים

אם תשתמשו בפנס הראש שלכם בכל סוג של סביבה רטובה, חשוב לבחור דגם עמיד למים. יש הרבה דגמים כאלה בשוק, רק חשוב לבחור את הדגם הנכון ולראות מה העמידות שלו למים בדיוק. יש דגמים שהם ממש עמידים אפילו לצלילה.

ענידה ללא ידיים

חלק מהפנסים מגיעים עם תפס מובנה או סוג אחר של חיבור המאפשר לכם לענוד אותם מבלי להשתמש בידיים. זה יכול להיות מאוד נוח אם תשתמשו בפנס הראש שלך בזמן ביצוע משימות מורכבות שדורשות ממכם לא להתעסק יותר מדי עם הידיים בזמן לבישת הפנס.

לסיכום

עכשיו כשאתם יודע מה לחפש, הקדישו זמן מה להשוות בין דגמים שונים ולמצוא את הפנס המושלם לצרכים שלכם!

אהבתם? שתפו עם החברים!

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

כתבות נוספות שאולי תאהבו

2Slash - התוסף החכם לכתיבה יעילה

כתיבת תוכן טובה חשובה מאוד לעסקים ואנשים פרטיים כיום. בעידן שבו האינטרנט גדל והתחרות חזקה, חשוב לדבר עם הקהל שלך…

שעוני קאסיו: אין שום סיבה להתפשר על איכות!

כשזה מגיע לשעונים אמינים וחדשניים, Casio הוא שם נרדף למצוינות במשך עשרות שנים. חברת שעוני קסיו שהוקמה בשנת 1946 ביפן,…
מערכת למכירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים היא כלי חשוב המשמש לארגון מכירת כרטיסים לאירועים שונים. המערכת מאפשרת למשתמשים לרכוש כרטיסים בצורה נוחה וקלה,…
מעבר לעדשה: חקירת משקפת ושימושיה המגוונים

מעבר לעדשה: חקירת משקפת ושימושיה המגוונים

משקפת, מכשיר אופטי שובה לב, מאפשרת לנו לראות את העולם באור חדש לגמרי. המכשיר המדהים הזה קיים כבר מאות שנים…